4112 «Оператор комп’ютерного набору»
За весь період навчання учні отримують рівень кваліфікації: оператор комп’ютерного набору ІІ та І категорій.
Кваліфіковані робітники цієї професії повинні вміти:
- виконувати операції з базами даних на комп’ютерному
устаткуванні (введення, опрацювання, накопичення, систематизація та виведення
інформації) відповідно до затверджених процедур та інструкцій з використанням
периферійного обладнання, систем передавання (приймання) даних;
- готувати до
роботи устаткування;
- працювати в
текстовому редакторі з введенням тексту та його редагуванням;
- оперувати з
файлами, записувати текст на диски або переносити на папір за допомогою
друкувальних пристроїв;
- виконувати інші операції технологічного процесу
опрацювання інформації (приймати і контролювати вхідні дані, готувати, виводити
та передавати вихідні тощо);
- керувати режимами роботи периферійного обладнання
згідно із робочими завданнями (підготовка текстів і графічних документів,
розрахунків таблиць, переліків, списків тощо);
- своєчасно застосовувати
коригувальні дії в разі появи недоліків у роботі устаткування; доповідати
відповідальному працівникові про виявлені відхилення від установлених норм
функціонування комп’ютерного устаткування;
- здійснювати передавання (приймання)
інформації по мережах відповідно до вимог програмного забезпечення;
- постійно
вдосконалювати уміння та навички роботи з клавіатурою.
- у разі необхідності
виконувати обов’язки секретаря керівника (організації, підприємства, установи), вести діловодство.
- виконувати роботи в
текстовому редакторі з введенням 10-пальцевим методом текстів, які містять
спеціальну термінологію, формули, інші абетки тощо.
Навчання учнів проходить в кабінетах спецдисциплін та лабораторії
під керівництвом висококваліфікованих викладачів спецдисциплін
та майстрів виробничого навчання.
Кабінети:
- Технології комп’ютерної обробки інформації
- Діловодства
- Етики та психології ділових відносин
- Інформаційних технологій
- Охорони праці
- Економіки
Лабораторія:
Комп’ютерних технологій
|
|